MemoriesFadeTakePictures

I'm Nelly, I live in Texas and I live for the Winter. I prefer living in other worlds, rather than the real one. I’d like to think I’m easy to approach, so if you ever need someone to talk to, or just someone to listen, send me an ask and I’ll respond privately. . You’re never alone! I post things that entertain me, things that are beautiful, and things that just make me smile. Enjoy :)

AND I LOVE MEN WITH SCRUFF AND COFFEE!!



Instagram
was it simpler back then? πŸƒ 
#loveyouguys #morethanyouknow #nationalsiblingday
Hand painted 🎨🌹🌼🌸
Mia’s nails are naturally long and strong!! Kinda jelly… #nails #acrylic #paint #roses #butterfly #pretty
πŸ‹βš‘πŸ‹βš‘πŸ‹
@ohsweetbasil
#lemonbars #dessert #coconut #almonds #delish

cyberfricking:

when u type ;) instead of :)
image

(via poopflow)

2damnfeisty:

foreverpruned:

somethingnotnatural:

hilegunslingers:

satanstruemistress:

grimmzai:

un-original-fan:

peppermint3y3candy:

oh hell no

fucking nope.

FUCK THAT.

I think this movie traumatized a generation.

I used to own this game.

why would you own this game??!

Nah B im good.

You’ll get thrown out my house trying to bring this shit over.
say-it-somehow:

stormageddon-owens:

#I sold your parents out to voldemort #no wait #wrong movie 

NEVER NOT FUNNY
falloutboy:

london hangs πŸ™Š
hey there πŸŒšπŸ‘½πŸ¦
#goodnight #sweetdreams
Mix patterns πŸŒžπŸ―πŸπŸ’°
#thriftshop #cheap #comfy #sandals #dontmatch #dontcare (:
nature preserving my name πŸ‚πŸœπŸ”ͺπŸ•– #exploring #nature
Exploring πŸ’šπŸƒπŸŒ³πŸŒΏπŸ›
#nature #kennedale #walking #sunny #beautiful
Cake Test 1.. bc who else is gonna make my birthday cake 🚺πŸ₯πŸ°πŸ’•πŸŒΈ 
#homemade #strawberry #cake #buttercream #frosting #practice #pink